czwartek, 22 czerwca 2017

Zabrze - Konstal 13N #308 przejazd na 50-lecie

4.03.2017r. zorganizowany został specjalny przejazd tramwajem Konstal 13N #308 z okazji 50-lecia pracy na torach. Start miał miejsce o godz 11-tej na przystanku Chorzów Batory Zajezdnia. Ja będąc spóźniony pierwsze zdjęcia wykonałem dopiero w Zabrzu. Znając trasę przejazdu ustawiałem się w miejscach z ciekawym motywem, niestety i tak na wszytkie nie zdążyłem ale z tych co mam jestem zadowolony i przedstawiam poniżej.

Zabrze ul. Tarnopolska

Zabrze z nieczynnym wiaduktem kolei piaskowej

Zabrze ul. Wolności z wiaduktem kolejowym linii 137 Katowice-Legnica

Ruda Śląska ul. Dworcowa



Ruda Śląska Chebzie Pętla




Chorzów ul. 3 Maja


Mysłowice przystanek Szpital

Mysłowice ul. Bytomska z Kościołem p.w. św. Krzyża, nieczynna KWK Mysłowice (wieże szybowe Sas i Łokietek)

Sosnowiec ul. Szenwalda

Sosnowiec Kazimierz Górniczy Pętla z wieżą szybową Kazimierz V nieczynnej KWK Kazimierz-Juliusz

Postoju na pętli uświetnił przejeżdżający "tygrys" relacji Katowice-Sędziszów


Po prawej wieża szybowa Kazimierz I KWK Kazimierz-Juliusz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz